Livrare

  • Livrarea comenzilor  de la Bricoflor se efectueaza prin FanCourier, NemoCurier, UrgentCurier, DragonStarcurier . Puteti alege locatia: la birou, acasa sau o alta adresa mentionata.
  • La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, si va rugam sa ne contactati.
  • Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. in momentul efectuarii comenzii.
  • Pentru comenzile ce depășesc o anumită greutate vor fi folosiți transportatori ce dispun de autoutilitare sau camioane.


Livrarea produselor

  • Livrările se fac de Luni pana Vineri intre orele 10:00 - 18:00 și Sâmbăta între orele 10:00 - 14:00.
  • Livrarea produselor se poate face intr-un interval minim de 24 ore și maxim 30 de zile , din momentul în care s-au confirmat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi ) de către unul din operatorii Bricoflor cât şi de către client.
  • În cazul în care Bricoflor primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii.
  • In situatia in care produsele dintr-o comanda provin din depozite diferite este posibil ca acestea sa nu ajunga la dvs. in acelasi moment. Ele vor ajuge la dumneavoastra in mai multe etape. Plata se va efectua pentru fiecare colet primit in situatia in care plata se face ramburs. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare privind intarzierea coletelor folositi numerele de contact sau adresa de email info@bricoflor.ro
  • Produsele sunt inmanate ambalate si asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare. Pentru o protectie mai buna a produselor, Bricoflor va expedia in unele cazuri produsele cu un ambalaj suplimentar.

Costuri de Livrare

  • Livrarea este asigurata gratuit sau contra cost in functie de produsul dorit si este specificat in pagina fiecarui produs in parte.


Conditii Speciale


In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant de vanzari Bricoflor, va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.

Ai nevoie de ajutor?

Suntem aici si suntem pregatiti sa iti oferim sprijinul nostru, in baza unei experiente de aproape un deceniu de activitate in domeniul productiei si distributiei materialelor de constructii, amenajari si finisaje pentru interior si exterior. Trebuie doar sa ne contactezi, iar specialistii nostri vor raspunde cu profesionalism intrebarilor tale despre produsele comercializate de Bricoflor, in cel mai scurt timp posibil.