MODALITATEA DE LIVRARE


38) In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT altceva, SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre client sau catre reprezentantul CLIENTULUI (persoana care preia produsele livrate la adresa indicata in formularul de comanda).

39) SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.

40) SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei. Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.

41) Livrarea se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligaţia de a se asigura că, la data livrării, există persoane desemnate pentru a primi produsele, în caz contrar urmând a suporta cheltuielile efectuate de către BRICOFLOR pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.

42) SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca, in cazul livrarii prin curier sau transportator propriu, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora. Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare.

43) In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.

44) SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

45) Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de transport sau poate fi ridicat dintr-un magazin BRICOFLOR conform optiunii CLIENTULUI.

46) Programul de efectuare a livrarilor este cel mentionat de catre societatea de curierat. CLIENTUL este rugat sa precizeze la plasarea comenzii observatii privind data si ora la care prefera sa fie livrata marfa, pentru a se transmite curierului informatiile.

47) Termenul de livrare incepe sa curga in toate cazurile in care se percepe avans, de la incasarea integrala a avansului de catre BRICOFLOR, cand este caz de achitarea a avansului. In caz contrar, termenul curge de la data confirmarii comenzii de catre BRICOFLOR.

48) Pana la achitarea integrala a pretului, BRICOFLOR are dreptul de a suspenda termenul de livrare, daca se mentioneaza pentru produsul respectiv ca plata se face inainte de livrare (in special pentru produse realizate conform specificatiilor clientului.

49) Termenele de livrare a produselor vandute in urma longdistancetitle.jpgcomenzilor speciale conform specificatiilor clientului, lansate de client difera de la furnizor la altul si se calculeaza in zile lucratoare. La plasarea comenzii, clientul este instiintat de termenul de livrare inainte de finalizarea comenzii.

50) SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivate de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, de indata, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 zile.

51) In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

52) In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care BRICOFLOR refuza nejustificat să livreze produsele sau în cazul în care livrarea în termenul convenit este esenţială pentru client, si acesta a anuntat BRICOFLOR de acest fapt in rubrica „Observatii” pe formularul de comanda, dacă BRICOFLOR nu livrează produsele în momentul convenit cu consumatorul sau în termenul stabilit, consumatorul are dreptul, după caz, la rezoluţiunea contractului, caz in care BRICOFLOR ramburseaza sumele achitate in avans de catre Client in maxim 7 zile.

 

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Sau Reset password