DREPTUL DE RETRAGERE


1) Potivit legislatiei in vigoare (OUG nr 34/2014), Consumatorul (persoana fizica) are dreptul să sa renunţe la produsele cumparate, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

2) Cheltuielile de transport sunt suportate de catre consumator, iar modalitatea de transport trebuie astfel ales, incat sa asigure returul produselor in siguranta si fara a cauza deteriorari de orice fel produselor. In vederea pregatirii transportului de retur, consumatorul va ambala produsul in acelasi fel in care a fost livrat de catre Vanzator, fara a fi obligatoriu pastrarea sau refolosirea ambalajului original.

3) In caz de retur, Clientul va notifica in scris BRICOFLOR de intentia sa de retragere din contract, prin transmiterea catre BRICOFLOR a formularului de retur, in cadrul termenului de retragere, calculat din ziua livrarii.

online_shop_ecommerce_shopping-16-512.png

4) Nu acceptăm retururi la adrese neconfirmate de catre BRICOFLOR sau cu ramburs sau dupa expirarea termenului de retragere.

5) CLIENTII trebuie sa mentioneze în formularul de retur dacă doresc rambursarea banilor si sa indice contul bancar sau schimbarea produsului, cu mentionarea produsului dorit in schimb.

6) În cazul în care nu se respecta condiţiile de retragere (retur) mentionate in acest capitol, BRICOFLOR nu va accepta returul.

7) ATENTIE: în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, arsuri, componente sau accesorii lipsa sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, BRICOFLOR are dreptul de a decide respingerea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii nostri.

8) În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 de zile de la notificarea BRICOFLOR privind returul, cu conditia ca produsele sa fie receptionate de catre BRICOFLOR, in cadrul acestui termen.

BRICOFLOR va folosi aceeasi modalitate de plata ca cea folosita de Consumator initial,cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

BRICOFLOR nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de BRICOFLOR.

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii:

  • Sa returneze produsele ambalate corespunzator si fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat catre BRICOFLOR decizia sa de retur.
  • Sa suporte doar costurile directe legate de returnarea produselor (dezasmblare, ambalare corespunzatoare, transport la adresa indicata de BRICOFLOR).
  • Sa nu deterioreze bunurile prin manipulare, asamblare/montare, dezasamblare, ambalare, folosire, in caz contrar vor suporta costurile pt reparare, dupa ce produsele vor fi evaluate de catre BRICOFLOR la receptie.
  • Sa transmita catre BRICOFLOR si fotografii cu starea produsului pentru a dovedi ca produsul nu a fost deteriorat dupa receptie.

9) Exceptii: Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna (nu sunt acoperite de dreptul de retragere):

  • Produsele executate dupa spre posibilitatea de a verifica produsul inainte de achizitia propriu-zisa.

10) Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, BRICOFLOR are dreptul de a respinge solicitarea de retur, de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

11) Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. nr 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.12) Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Sau Reset password